Microsite aneb rychlý copywriting
Kdy může copywriting obsahovat trochu lákavé omáčky?
Málokdy!
Tedy, texty by vždy měly lákavě vonět. Musí v nich být to svůdné něco. Ale musí to být zároveň stručné a úderné, žádné zbytečné řeči okolo.
Někdy je však na řeči větší prostor než jindy. Občas totiž musíme ze všeho nejvíc útočit na smysly.
Jeden z mých oblíbených projektů přesně spadá do této kategorie. Jde o luxusní sojové svíčky Maty’s. Jsou překrásné a na první pohled drahé (ale ve své kategorii vlastně vůbec ne).
S tímto klientem prodáváme relaxaci, prožitek. Něco, co vůbec nepotřebujete, ale můžete po tom toužit. Jelikož jde o luxusní produkt, musíme zkrátka vykouzlit působivou atmosféru.
Právě proto tenhle projekt patří mezi mé oblíbené.
Můžete mrknout na můj webový copywriting v několika různých formách.
Tohle jsou naše hlavní stránky, kde vytváříme onu atmosféru, lákáme běžného zákazníka na vůni luxusu ->>

Tady je copywriting už stručnější a věcnější, slouží totiž pro prezentaci firmám a ty jsou orientovanější na fakta ->>

A také jsme vytvořili řadu tematických microsites, které podporují SEO a naši viditelnost online. Jsou tvořené rychleji, s hlavním účelem pokrýt klíčová slova. Abyste měli představu, copywriting pro jednu takovouhle stránku jsem obvykle psala cca pouhé dvě a půl hodiny. Zkrátka rychlovka. Ale je to i tím, že už tyhle svíčky znám jako své boty, časem se spolupráce vždy stává mnohem svižnější.
->>
