Jak bude vypadat naše spolupráce?

Napište mi a vše domluvíme, detaily doladíme podle potřeby. Ale s tímhle u mě můžete počítat vždy:

  • Co slíbím, to splním.
  • Termíny jsou pro mě 100% závazné.
  • Budu vnímat vaše přání a ctít vaše představy. Vymyslím, jak je co nejlépe propojit s tím, co funguje.
  • Pomůžu vám ujasnit si vizi. Nebo ji pro vás celou vytvořím.
  • Řeknu vám dopředu, kolik přesně to bude stát. Můžete mrknout i na můj orientační ceník.

Novým klientům na začátku spolupráce ráda dávám vyplnit svůj dotazník. Průzkum trhu a cílovky si udělám i sama, nicméně právě vy můžete být zdrojem těch nejcennějších informací a zasvěcených zkušeností. A forma dotazníku se mi osvědčuje – máte totiž čas se v klidu nad vším zamyslet. Už ale dobře vím, že ne všichni rádi píšete, takže si samozřejmě můžeme i popovídat.

Pokud máte jasné představy, budeme na nich stavět. A pokud vůbec nevíte, ráda se všeho chopím po svém.

Vše zkrátka přizpůsobíme vám na míru

Ale na oplátku taky budu něco chtít:

Pochopení pro to, že se během své práce potřebuji soustředit a telefonáty mě ruší. Samozřejmě mi můžete i volat, ale ideálně jen s tím opravdu důležitým, co je třeba hlouběji prodiskutovat. Obecně preferuji mejly, na které reaguji velmi svižně – ale tak, aby to nenabourávalo mé pracovní bloky a práci pro klienty.

Zálohu, pokud se ještě neznáme.

Orientační ceník

Nejsem levná. Jsem zkušená. 

Nedostanete obyčejné texty. Dostanete psychologický copywriting, mocný marketingový nástroj, který vám už navždy pomůže generovat zisky (třeba i obrovské) a prezentovat se na úrovni.

Má práce je založena na 12 letech zkušeností, spoustě odborných znalostí a nekončícího sebevzdělávání.

V jisté fázi seniority už cena za hodinu (nemluvě o normostraně) nedává smysl. Stejně je pro vás neprůhledná a často nepředvídatelná. Proto naceňuji projektově.
Díky tomu budete předem přesně vědět, kolik vás má práce bude stát, dopředu vám ji závazně vypočítám na míru projektu. Proto tady ale bohužel nemůžu vyvěsit univerzální ceník platný pro všechny. Ale pro vaši představu:

  • Webové stránky – od 5000 Kč
  • PPC texty – od 2000 Kč
  • Newslettery – od 1500 Kč
  • Slogany – od 4000 Kč
  • Copy-překlady – od 1500 Kč
  • (SEO) články – od 1500 Kč

Jde o základní cenu pro méně náročné projekty. Čím náročnější zadání a rozsah, tím vyšší cena.

Kvalita není levná

Ale to je dobře… protože díky tomu budete mezi ostatními o to víc zářit.