Svůdně netypické texty

Co vše se copywriterovi dostane do rukou? Je toho dost. Třeba jazykové manuály, které mohou mít mnoho stran a udávají pravidla komunikace celé značky. Krátké i dlouhé brožury. Etikety. Nebo rovnou – moje oblíbené – hry.

Zahrajte si třeba Cestu k zaměstnání, hru, která vznikla ve spolupráci s ministerstvem školství pro žáky středních škol, ale její příležitostný vtip (který mimochodem ohromně ráda používám) určitě pobaví i vás.

Texty her občas upravuji i pro své oblíbené stálice Hunter Games, ačkoliv tam jsem častěji v roli korektora. Ale třeba takový Zombomor jsem přepsala poměrně zásadně a najdete v něm nejen můj ostrovtip, ale i jemný filozofický přesah.

Ale vraťme se k něčemu víc prodejnímu. Mnou psané interní language manuály vám samozřejmě ukázat nemůžu, ale mrkněte třeba na obsáhlou brožuru, kterou jsem psala pro ROCKDESIGN.

Máte nějaký netypický projekt?
Pojďme to probrat.

A jestli chcete, nejprve mrkněte na můj ceník a na to, jak bude naše spolupráce vypadat.