Tak akorát svůdné PPC texty

Když spustíte mimořádně poutavé reklamy, které každého zaujmou, může to být velmi drahý omyl. To obvykle dává smysl jen u firem s ohromně širokou cílovou skupinou nebo u velkých firem, které budují povědomí o značce a mohou si nekonverzní prokliky dovolit. Většinou je ale potřeba precizně mířit.

PPC specialisté běžně k reklamám píší i texty. Většina takových reklam si je ale velmi podobná, sledují stejné základní poučky a chybí jim hlavní prodejní pohon – emoce.

Účinné PPC texty nejde shrnout v pár větách. Využívají psychologický copywriting. Vychází z cílů firmy, využité platformy, povahy produktu i cílové skupiny. Jsou pro každý produkt jiné.

Pár ukázek z mých archivů

Před pár lety jsem prošla testy a získala všechny certifikáty na správu PPC od Googlu. Reklamy sice nespravuji, ale dává mi to mimořádně dobrý vhled do potřeb PPC textů.

Florea – Váš dodavatel radosti – 50% ceny, 100% potěšení
Květiny přímo od pěstitelů. Čerstvější, levnější, krásnější. Přesvědčte se a zamilujte se.

Kvalitní rum pohladí všechny smysly. Voní, chutná, povznáší. Zkuste ověřené šampiony ->

Objevte kouzlo Lagom – Minimalistické bytové doplňky
Domov plný klidu a míru. Jemného půvabu. Elegance. To je minimalismus. Zvelebte i váš domov.

🤩 Firma roste. Nabírá zaměstnance. Penízky cinkají. Volna je stále víc 😄 Jak na takovou budoucnost? Zjistěte ve webináři Jak z OSVČ vybudovat úspěšnou firmu.
👉 Využijte webináře zdarma s Letní akademií BforB 👈

Chcete precizně mířit a trefit?

Dejte mi vědět.

Nebo nejprve mrkněte na můj ceník a na to, jak bude naše spolupráce vypadat.