Tak akorát svůdné PPC texty
Když spustíte mimořádně poutavé reklamy, které každého zaujmou, může to být velmi drahý omyl. To obvykle dává smysl jen u firem s ohromně širokou cílovou skupinou nebo u velkých firem, které budují povědomí o značce a mohou si nekonverzní prokliky dovolit. Většinou je ale potřeba precizně mířit.
PPC specialisté běžně k reklamám píší i texty. Většina takových reklam si je ale velmi podobná, sledují stejné základní poučky a chybí jim hlavní prodejní pohon – emoce.
Účinné PPC texty nejde shrnout v pár větách. Využívají psychologický copywriting. Vychází z cílů firmy, využité platformy, povahy produktu i cílové skupiny. Jsou pro každý produkt jiné.

Pár ukázek z mých archivů
Před pár lety jsem prošla testy a získala všechny certifikáty na správu PPC od Googlu. Reklamy sice nespravuji, ale dává mi to mimořádně dobrý vhled do potřeb PPC textů.
Chcete precizně mířit a trefit?
Dejte mi vědět.
Nebo nejprve mrkněte na můj ceník a na to, jak bude naše spolupráce vypadat.