Svůdné i odborné (SEO) články
Práce juniorů (a aktuálně už i AI) je levnější a hodí se, když potřebujete spoustu SEO obsahu, u kterého vám příliš nezáleží na kvalitě. Ale pokud chcete pomocí článků prodávat a budovat image, potřebujete spíš zkušeného copywritera, který do nich zapojí i své prodejní dovednosti. A dá tomu šmrnc.
Už jste slyšeli myšlenku, že by se měl copywriter specializovat na jedno téma? Psát jen o tom, čemu rozumí? Někomu to vyhovovat může, ale určitě to není předpokladem dobré práce.
Když někdo už danému tématu hluboce rozumí, určitě dokáže psát články rychleji, to je nepochybná výhoda. Ale když text tvoří laik, který si vše musel nastudovat, obvykle dokáže téma lépe vysvětlit dalším laikům. Není utopený v žargonu, ani v takové té iluzi, že je něco přece jasné všem.
V mém světě by měl být copywriter schopen psát o všem. Vždyť právě to je naše práce. Kromě psaní musíme umět hledat informace, studovat podklady a pochopit a srozumitelně přetlumočit nejrůznější témata.

Já témata ráda střídám
Od nevážného k vážnému a odbornému. Obojí se píše úplně jinak a to mě baví.
Chcete článek,
který budou lidé opravdu číst?
Bude vás reprezentovat i prodávat?
Ozvěte se.
A klidně nejprve mrkněte na můj ceník a na to, jak bude naše spolupráce vypadat.