Blog

Airbnb: když Copy překládá

Už poměrně dlouho pracuji jako konzultant kvality překladů pro známou italskou firmu Translated. Jako lingvista tuhle práci zbožňuju. Líbí se mi přístup Translated. Dobře rozumí tomu, že překlad nestačí. Mají skvělé překladatele, ale jsou to překladatelé. Marketingu a psychologii příliš nerozumí. A proto mají v týmu mě, já překlady kontroluji z hlediska jejich účinnosti a …

Airbnb: když Copy překládá Číst dál »

Hunter Games: kdo si hraje…

Venkovní únikovky Hunter Games zbožňuju. Zřejmě má nejkreativnější spolupráce (a skvělí lidé, kteří následují svou vášeň). Kromě newsletterů, statusů na FB, různých marketingových textů a podobně jim občas pomáhám ladit i hry. Nádhera, kreativec ve mně je celý nadšený, když to může pořádně rozjet. Vytvářet atmosféru, vzrušení, napětí. Touhu bavit se. Jak mi to jde, …

Hunter Games: kdo si hraje… Číst dál »

Kartace.com: seriózně

Kartáče Souček jsou ve svém oboru významnou společností u nás i v zahraničí. Jde o spíše vážné téma, kde není tolik prostoru pro veselé řečičky. Takže pro jednou ukázka seriózní práce. Kartace.com (Články na blogu jsem psala také já, kdyby vás zajímal nějaký delší text.)

Business for Breakfast: pozvánka

S podnikatelskými kluby Business for Breakfast Brno pracuji hodně. Veškerá jejich komunikace projde minimálně mou korekturou (právě připravujeme nový web, určitě bude stát za to!). Inspirující podnikatelské prostředí tohohle konceptu je mi hodně blízké, je radost pro ně psát. Možná vám někdy povím o tom, jak jsem si užila jejich setkání osobně… doporučovala bych je …

Business for Breakfast: pozvánka Číst dál »

Brýtro: tvůrci webů

Brýtro jsou profíci. Měli jasno v tom, co chtějí a potřebují povědět svým potenciálním klientům. Texty na stránkách jsou tak naším společným dílem a vychází z důkladné SEO analýzy. Sekce „jak tvoříme texty“ byla čistě v mé režii a můžete tam zase lépe nahlédnout do toho, jak přistupuji k tvorbě textů pro web. Brýtro.cz

OBS Praha: bezpečnostní agentura

Koluje názor, že by copywriter měl psát jen o tom, co je mu blízké. Podle mého dobrý copywriter dokáže psát o všem. Tedy pokud tomu věří. Když nedůvěřuji produktu, v textu se to odrazí. Ale pokud je produkt dobrý, tak jako profesionál dokáži zpracovat každé téma. Tak by to mělo být. Tohle byl poněkud techničtější …

OBS Praha: bezpečnostní agentura Číst dál »