Newslettery, které lidé vážně čtou

Kolik reklamních e-mailů otevřete? Málo. Většinou jen ty, které přichází od oblíbené firmy a nabízí slevu, kterou využijete. Takové e-maily není těžké psát (ale zkazit se dají také). 

Náročnější jsou newslettery, kde prodáváte a přesvědčujete. Nebo budujete vztah. Nicméně, obojí by ideálně mělo být součástí všech vašich e-mailů, i těch jednoduchých slevových.

Vždy totiž ovlivňujete i budoucí reakci čtenáře – otevře další e-mail, nebo ne? 

A předmět,
ten je králem toho všeho

Občas tvořím vážně:

A jindy úplně jinak:

Chcete, aby i vaše newslettery měly šmrnc, budovaly vztah a prodávaly?

Pojďme je psát spolu. A klidně nejprve mrkněte na můj ceník a na to, jak bude naše spolupráce vypadat.