Pokud bojujete za lepší svět a nechcete vydělávat, kampaň na portálech typu HitHit či Startovač bude hračka. Jinak to ale není sranda, zájem o crowfunding ze strany publika významně poklesl a uspěje málokdo.
Pokud jste vydělávající firma, tak to teprve stojíte před výzvou. Proč by vám měl někdo proboha přispívat, když vyděláváte peníze?
Ale já výzvy ráda, takže jsem na tuhle copywritingovou zakázku s ohromně milou a zajímavou firmou Hunter Games kývla.
Projekt mají skvělý, vyvíjí venkovní hry (v duchu únikovek), které vás dostanou na vzduch s přáteli, procvičí vám mozek i tělo a hlavně pobaví. Tentokrát se rozhodli, že to posunou na novou úroveň a chtějí hru, která bude umělecký dílem. Oslovili známého spisovatele, ilustrátora i fotografa a připravují projekt, který bude stát za to.
Jenže pořád máme ten problém, že jde o firmu. Žádný neziskový projekt typu záchrana planety. Ale je to jen zdánlivý problém.
HitHit může fungovat jako další prodejní nástroj. Pokud někdo chce váš produkt, může si ho dopředu koupit a už nejde tolik o příspěvek. Jde o nákup jinou formou.
Co to znamená?
Že se při prezentaci v první řadě musíme soustředit na to, abychom zákazníky nalákali. Zkrátka úplně běžně prodáváme.
A řeknu vám tajemství. I kdyby kampaň nebyla úspěšná, firmě jedině prospěje. Dostali se mezi lidi, udělali si reklamu (v zásadě zdarma) a naprosto nepochybně získají nové zákazníky.
To se vyplatí, no ne? 🙂
Ale samozřejmě se snažíme, aby byla kampaň úspěšná. Podporujeme to například sérií článků o zúčastněných umělcích a e-mailingem. Na články můžete mrknout na blogu Hunter Games.
Samozřejmě okoukněte i naši kampaň (a třeba si i kupte hru, bude stát za to!)