Co a jak tvořím

Již 9 let píšu reklamní texty všeho druhu.

Má slova byla například vedle obrazů na vernisáži, na dětských hračkách, v manuálech a brožurách, na bezpočtu webů, na bannerech, v PPC kampaních, statusech na sociálních sítích… zkrátka mi můžete svěřit prakticky cokoliv.

To však neplatí pro témata.

Copywriter by měl psát jen o tom, co se mu upřímně líbí a co ho baví. S otráveným postojem a nedůvěrou nemůže odvést dokonalý výkon. Proto některé projekty odmítám, je to i ve vašem zájmu.

Reference najdete zde a portfolio či konkrétní ukázky vám na přání zašlu podle oblasti vašeho podnikání.

O ceně si také promluvme osobně, tvořím ji na základě náročnosti vašeho projektu, i mé momentální vytíženosti. Ale jedno vám hned slíbím, tahle investice se vám rozhodně vrátí. 😉

Zde vám předvedu něco jiného. Na základě čeho budou vaše texty vznikat.

Trh je dávno přesycený těmi nejkvalitnějšími produkty za nejlepší ceny. Já osobně tyhle prázdné řeči nečtu. Vy snad ano? Ne. Je to jako s klíčovými slovy – co fungovalo dřív, už dávno neplatí.

Je důležité identifikovat skutečně silné stránky našeho produktu a nechat si prázdné fráze a sliby. Nástrojem úspěchu na dlouhou trať je upřímnost.

Spolu nebudeme prodávat nejlevnější a přesto nejkvalitnější květiny. My budeme prodávat rozzářené oči ženy, kterou kytice zcela okouzlí.

Logické argumenty k nákupu potřebujeme, ale ve skutečnosti prodávají emoce. Chceme získat nějaký pocit, nejen další věc. Proto musíme nechat zákazníka přivonět k té omamně sladké budoucnosti, kterou mu nabízíme.

A musíme to udělat nevtíravě a stručně.

Zákazník není hlupák. A je zaneprázdněný. Chce fakta. Ani ty rafinované řeči působící na jeho emoce nechce. Musíme mu to vše podat lákavě voňavé, nenápadné a v mírném dávkování, protože stačí jediný špatný krok a náš nepolapený zákazník už laškuje s konkurencí.

Správně to vše vybalancovat je nejvyšším uměním psychologického copywritingu. A ten dokáže skutečné divy.

Tak co říkáte, vybalancujeme spolu dokonalou prezentaci, která bude pevným základem vašeho úspěchu?

Už na nic nečekejte

Tohle bude stát za to. Pojďme společně kouzlit.