Co a jak tvořím
Pokud vás zajímají především ukázky mé práce, >> NAJDETE JE TADY <<
Na volné noze poskakuji již 10 let.
Nejraději tvořím důležité texty, kde je třeba přemýšlet a pilovat k dokonalosti. Úderné prodejní weby, e-mailing, PPC texty. To je má specializace.
Ale psala jsem i píšu vše možné. Má slova byla například vedle obrazů na vernisáži, na dětských hračkách, v manuálech a brožurách, na bannerech, ve statusech na sociálních sítích… zkrátka mi můžete svěřit prakticky cokoliv.
To však neplatí pro témata.
Copywriter by měl psát jen o tom, co se mu upřímně líbí a co ho baví. S otráveným postojem dokonalý výkon neodvede. Proto některé projekty odmítám, je to i ve vašem zájmu.
V sekci BLOG najdete ukázky mých různorodých prací i zamyšlení o profesi.
Reference si můžete přečíst ZDE a obsáhlejší portfolio či další ukázky vám ráda zašlu na přání.
Cenu stanovuji na základě náročnosti vašeho projektu i mé aktuální vytíženosti. Neprůhledné sazby za hodinu se nebojte, ráda vám dám závazný odhad rozsahu práce.
A jedno vám slíbím hned, tahle investice se vám vrátí. Slova jsou vaše prodejní argumenty, vyplatí se brát je vážně. 🙂

Na základě čeho budou vaše texty vznikat?
Trh je dávno přesycený těmi nejkvalitnějšími produkty za nejlepší ceny. Já osobně tyhle prázdné řeči nečtu. Vy snad ano? Ne. Je to jako s klíčovými slovy – co fungovalo dřív, už dávno neplatí.
Je důležité identifikovat skutečně silné stránky našeho produktu. Nechat si prázdné fráze a sliby. Nástrojem úspěchu na dlouhou trať je upřímnost.
Spolu nebudeme prodávat nejlevnější a přesto nejkvalitnější květiny. My budeme prodávat rozzářené oči ženy, kterou kytice okouzlí. Váš hřejivý pocit z jejího objetí.
Logické argumenty k nákupu potřebujeme, ale ve skutečnosti prodávají emoce. Chceme získat nějaký pocit, nejen další věc. Proto musíme nechat zákazníka přivonět k té sladké budoucnosti, kterou mu nabízíme.
A musíme to udělat nevtíravě a stručně.
Zákazník není hlupák. A je zaneprázdněný. Chce fakta. Ani ty rafinované řeči působící na jeho emoce nechce. Musíme mu to vše podat lákavě voňavé, nenápadné a v mírném dávkování. Stačí jediný špatný krok a náš nepolapený zákazník už laškuje s konkurencí.
Správně to vše vybalancovat je nejvyšším uměním psychologického copywritingu. A ten dokáže skutečné divy.
Tak co říkáte, vybalancujeme spolu dokonalou prezentaci, která bude pevným základem vašeho úspěchu?