Erotický copywriting
Erotický copywriting: největší výzva (web copy)

Odjakživa mám jedno obzvlášť oblíbené téma. Erotiku.

Ne snad proto, co si možná myslíte… 😉 Erotický copywriting mě baví proto, že je to extrémní výzva. Jsou to ty nejošemetnější texty ze všech.

A většinou také ty nejhorší.

Jsou často umělé, plné nepřirozených výrazů. Někdy jsou příliš osobní až oplzlé, jindy zase stydlivé a vyhýbavé. Málokdo umí správně využít potenciál sexu, který je samozřejmě ohromný.

Lidé milují sex. A vy musíte umět hrát na tu správnou strunu. Decentně, na úrovni. Na lákavé úrovni.

Mrkněte třeba na tenhle lechtivý projekt, který jsem nedávno psala. Můj oblíbený. O skvělých produktech se to vždy píše samo. Když jsem měla třeba před 10 lety psát o pánských tangách, bylo to horší. Mnohem, mnohem horší. :))

O co mi při psaní šlo? Polechtat tajné touhy čtenářky. Ale v mezích. Není třeba lézt cizím paním do kalhotek. Stačí nadhodit. A stejně jako všude jinde, i zde by měla být fakta na prvním místě. Ani o erotickou omáčku a kvanta laciných slibů a slov nikdo nestojí.

Mrkněte, takhle dělám erotický copywriting já ->

Erotický copywriting musí polechtat touhy. Na úrovni.

Erotický copywriting musí polechtat touhy. Na úrovni. Tím spíš u luxusního produktu.