Erotický copywriting
Lechtivý: web copy, články

Odjakživa mám jedno obzvlášť oblíbené téma. Erotiku.

Ne snad proto, co si možná myslíte… 😉 Erotický copywriting mě baví proto, že je to extrémní výzva. Jsou to ty nejošemetnější texty ze všech.

A většinou také ty nejhorší.

Jsou často umělé, plné nepřirozených výrazů. Někdy jsou příliš osobní až oplzlé, jindy zase stydlivé a vyhýbavé. Málokdo umí správně využít potenciál sexu, který je samozřejmě ohromný.

Lidé milují sex. A vy musíte umět hrát na tu správnou strunu. Decentně, na úrovni. Na lákavé úrovni.

Mrkněte, jak dělám erotický copywriting já ->

Erotický copywriting musí polechtat touhy. Na úrovni.

Erotický copywriting musí polechtat touhy. Na úrovni. Tím spíš u luxusního produktu.